+46(0)76 - 050 09 71 helen@rigamonti.se

Nyheter

CX-blogg

Några tankar om Customer Experience Management (CX)  som kundcentrerad förändringsledning med kulturen i fokus.

CX som affärsdiciplin för organisationsutveckling med helhetsperspektivet i kundresan som innefattar beröringspunkter i alla delar i en organisation.

Vad är CX?

Vad är CX?

Affärsdiciplinen Customer Experience Management (CXM eller CEM) betonar att allt en organisation gör bidrar till kundupplevelsen. Budskapen du använder i olika kanaler, de produkter/tjänster du säljer, försäljningsprocessen och servicen efter försäljningen, men även...

Hur får man med människorna på CX-tåget?

Hur får man med människorna på CX-tåget?

Vad är CX? En definition: Customer Experience (CX) handlar om att allt en organisation gör bidrar till hur kunderna uppfattar det, dvs hela kundupplevelsen, inklusive budskapen du använder i olika kanaler, de produkter/tjänster du säljer, försäljningsprocessen och...

Rigamonti Management AB
helen@rigamonti.se